Oyunlar iak."4-rw uyarii.amalan qgc.Prıgkrgriıii
Tplpfnnını.171-12 tıirçnk iıyıın hıalıanıır ğbdi"
DilersenLz başka oyunlar indrebilirsiniz_ s.eçer.p.kiET brkl ırygc,q.orno?.or '•;%'.17
0)ıunla.ri7 birçcğunda.yardirı rreönleri PrilVarhgamayab.irir
bLlurtır. 1 Bel,derne raodunda Menüp- Dosya
Bir OVUM.' baş.rarmak yöneticisi IN. Yygulamalar
1 BeklEmE rnodk_nda hoenü Eğlence seçeneklerin' seçin.
► uyuniar seçenekienn seçın. uyguiarrıafi seçri_
2 Bil uyunu 3 Bi ı r yurıd VUyd. uygulau ıdyd guliı
ve Seçim seçene.ğini seçin:
Bir oyunu bitırrnrek • Klasdre taşı — uygularnay farklı bir
▪ tuşunu basıl tumn. klasbretastyin.
▪ W.S.rye taşı — uygulamayı memory
Uygulamalar stick'e aktan n
idVd-m Lyguldılıdlai ıri iııdireLaili ve ▪ Sil —uygulamayı sil'''.
çal ıçt rabb rsini2. Walgdciri görebi ir vc • izinler — uygulamanın izinlerini
farkla i7in rIF 1:)Fı1irlFıyFıhiılirsini7 görüntıblayin veya d oj i§tirin.
Jva iiygukurıası sevırheft için; ▪ Ekran boyutu — uygulamanın ek-an
boyLturu
1 Bekleme modInda Wenii Dosya ▪ Duvar k a(lidı — uygularrıal e ral
yhnoticisi I Uygulamalar koruyucu olarak kullanın_
seçenekJerini seçri. • Bilgi.
2 Bir mon an-ayı seç in.
Antrenman uygulaması Adrlrı sayrnay, kLritalMiff
1 Bekleme rnodLnda ı, İİIİ P"
Adım aDyucı, yL7:er, tuhdr, ıı. Ayarla'« I Adim sayın
Seri kairibrawoo, antPrrmat:. seçefiek.ipri. seç.enek erini :Seçil.
.Antrenmar Lrygu arrası rneasfe, hız 2 I3ir saçenei
ve adım sayisi gibi kişisel pelforrn2n9
b ICIbrinin bir kavdini tutar. Adını sayazıni sıfırlarna
Adını sa/aci geceyarısı otcmatik
kohr.rormoı isdikdrıkkr,wh ulaıdk sırularırr vuy:cı sawar,:ı kundinL
elde 13;srgıls.r y.s.k.s-§-J.K 4E1:g slis•rdir. rnanuel olarak dasrfırlayahilirsiniz
SDP31,+ EıT=7 Anti:en/var u5.7.11.errag.'arkwn e SR .2aRr VP Lq.rin
kesrffiii-r kohusixdd herhangi bik garanti
vermez_ Cirk-fi sağ& pfobılam.'eff Fçfnuzıoon Ad01111 sayawn sinriaarak Içır»:
bir -sağlık persancıbe cı'mn...ılfrrakı-frr ■ BeMsrue nıuduıdd Ii+enü P Spuı
P- Yürüyüş w Sıfırla ıı•- Eyül
Yürüyüş smpıiıck erini seçiıı
Yürüvü._9 fnnkRtynnu gül içim-1k atılan
adm-lann sayısını sayar ve katedilen Koşu
toplam mesafeyi hesaplar Adını Koşu for k siyonu bir seans in
sayma simgesi (! ) adimLan beirtir. rnesafesini, sü-esni re hızni 15Içer.
Katedilen n- esafen in en doğru şe.; ilde
Adım saymayı kullanma hcsaplanabilmr...si için, kiçiwi
Adım sayma, siz onu kapatmadı5ıniz ✓ı2rilprini7i g!klp.yin vp5ra -glgfrwu
sürece, varsayılan clarak açık avarlayın. Yakılan kalorieri kişisel
konurndaclir. cire-ek hesapla.yablirsiniz
D.3.Kr§sef veriler.
B■rbıl.ri a.rdrna sekiz adh71 kogned4ontz
• veyaryüı-ümeciiğirtz s,..irecLe odun sayım Koşu seansmq baslaunak
kayda bsşia.M*.Z. 1 Bekleme rnocknda hoenü N. Spor
N.- Koşu Baş at 3 geneklerini seçin.
2 Son den- saylnı sesirin ardından
KOşfilaya başlay ir .