SU£P1NG {OFF O & ON 1)
Uyurna yapsın= yapması=
OFF t:r-- uyuma kapalı (otomatik kapama) kapalı
ON I — Uyuma açık (otomatik olarak iş bittikten sonra malne kendini kapatır,)
DIŞPLAY
Sinniasyon göTürınisil 2 veya 3 boyutlu izlememize yarar_
O boyutlu izleriz
I iki boyutlu izleri.
INDEX NO :
Makine çalıştığı satır numarasını gĞsterir.
IMAGE (OFF O) &_ I X) & 2
Ayna ama
O aynalama kapalı
I X ekseni doğrultusunda aynalarna açık
2 Y ekseni doğnıltusunda aynalama açık
DISTANCE
Aynalamada ilk deliği baz alarak yapıyoruz. Aynalarna yaparken barıgi eksen ilzeı.inde yol alacabıniz
image'den X, Y olarak belirIeyip Distance olan kismmada aynaIamadaki referans (ilk delik) uzzklığırn
yaz~ız. Yani ilk delikle aynaIamadaki deIzek ilk denge olan uzaklığı yazıyoruz,
yoo', NQ
jazinden alacağı takımı yazıyonız.
TOOL DIA COMPEN NO
Çalışılacak takımın takım kiltapharıesinddd ofset numarasını yazıyomz, (çap tehdi)
TOOL LEN HT COIV1PEN NO:
çabşzlaeak takımın takım katilplıanesindeki ofset numarasını yaziyoru.z, (boy telafisi)
C AJI:SIS Uni
C ekseninde klavuz delikleri arasındaki açı,
AXSIS STH
C ekseninde UR klavuz deliğinin başlangıç noktası ile arasındaki açı.
TAP MENÜLER:1
EDIT
Top kısmında var olan programı çağırma yeni bir program numarası girme var olan program üzerinde
değişiklik yapmarnızı saglar.
F2 SIMULATE
Yzzılan programın veya hafızacla her hangi bir prowarnın iki veya üç boyutlu gırünti.isunil izlemeye yarar_
:EXECIYTION
Var olan programı veya yeni yazdığımız programa stan vermemize (işlemek için) kullanılır,
F4 : DELETE :
Haftadaki var olan programı siImemize yarar. Ekranın sol alt kc5şesinde çıkan (Delee.File.Narne)