Kullanım Kılavuzları
Sürüş konforu ve güvenlik ile ilgili teknik Aydınlığı ayarlama Görüntünün aydınlığı, çevredeki ışık durumuna göre ayarlanır. Bununla birlikte temel ayarları değiştirebi- lirsiniz. Kısa huzmeli farlar açık olduğunda, aydınlık, gösterge aydınlatmasındaki tırtıklı çark ile ayarlanabilir. iDrive, Prensip bkz. sayfa 14. 1. tuşuna basınız. Başlangıç menüsü çağrılır. 2. menüsünü çağırmak için Controller'a basınız. 3. "Settings" seçiniz ve Controller'a basınız. 4. "Display settings" seçiniz ve Controller'a basınız. 5. Gerekirse en üst alana geçiniz. “Head-Up Dis- play" seçilene kadar Controller'ı çeviriniz ve Controller'a basınız. 6. Üstten ikinci alana geçiniz. “Brightness" seçilene kadar Controller'ı çeviriniz ve Controller'a basınız. 7. İstenen ayara ulaşılıncaya kadar Controller'ı çeviriniz. Ayarlar mevcut kumandaya kaydedilir. Uyarılar Head-Up Display görüntülerinin belirginliği aşağıdakiler tarafından etkilenir: Belirli polarizasyon filtreli güneş gözlükleri Belirli oturma pozisyonları Head-Up Display'in kapağındaki nesneler Islak zemin ve uygun olmayan ışık koşulları Eğer görüntü bozuk ise, temel ayarları kontrol et- tiriniz. Özel ön cam Ön cam, sistemin bir parçasıdır. Ön camın biçimi Head-Up Display'in detaylı resim görüntüleyebilmesi için gerekli özelliklere sahiptir. Ön camın içinde bulu- nan folyo, resimlerin çift olarak görüntülenmesini en- geller. Ön camınızı sadece BMW Servisi'nize veya BMW standartlarına uygun olarak eğitilmiş personelin çalıştığı atölyeye yeniletiniz. Bakım bilgileri Bu konular hakkında bilinmesi gerekenleri koruyucu bakım bölümünde, sayfa 228'de bulabilirsiniz. Head-Up Display'in kapağını yumuşak, çizdirmeyen bir bez veya ekran silme bezi ile temizleyiniz, aksi halde hasar meydana gelebilir. BMW Night Vision* Çalışma şekli BMW Night Vision, sizi gece sürüşlerinde destek olabilen bir gece görüş sistemidir. Kızılötesi bir kamera ile aracın önündeki bölüm kay- dedilir ve bu görüntü kontrol ekranında görüntülenir. Bu görüntü bir ısı görüntüsüdür, yani kameranın görüş alanındaki mevcut nesnelerin ısı yansımaları görüntülenir. Sıcak nesneler daha açık renkte görüntülenirken soğuk nesneler koyu renktedir. Nesnenin algılanma netliği, arka alan ile olan sıcaklık farkına ve nesnenin kendi yansıtma özelliğine bağlıdır. Dolayısıyla ekrandaki bir kişi, üzerindeki farklı kıyafetler nedeniyle baş bölgesinden ayak bölgesine kadar yansıyan ısının farklı olabileceği için her zaman bir kişi olarak algılanmayabilir. Çevreleri ile sıcaklık farkı az olan nesneler veya ısı 106